עמוד בית   מפת אתר   צור קשר
חיפוש
ENGLISH  
 
   

מן העיתונות

פרסומים אחרונים

רמי לוי, שופרסל, יינות ביתן או ויקטורי: איפה כדאי להזמין משלוח?

הדר קנה, דה מרקר
 אוקטובר 2018
"הצורך בחנויות רק הולך וקטן, התחום של משלוחי המזון באונליין הולך וגדל. מה שאומר שכולם יהיו שם".

למה כביש 6 כל כך מסוכן?

מיכל רבינוביץ', כאן
 אוקטובר 2018
"בדיעבד, כולם מחאו כפיים שנוצרו ארבע תחנות (תדלוק). אבל נוצרו סך הכל ארבע תחנות, שתיים מכל צד, לכביש שעוד מעט מגיע ל-200 קילומטר, שבעצם אין לנו אלטרנטיבה מלבדן".

כשהבועה תתפוצץ: שופרסל משיקה רשת פארם חדשה - המחירים ירדו?

נגה ניר נאמן, ברקוד חדשות 10
 אוקטובר 2018
"סופר פארם ממוצבת מאוד גבוה ואין לה אינטרס להוריד מחירים. כמו בשוק המזון, ואנחנו רואים את זה בשנה האחרונה, המחירים רק עולים. לכולם יש אינטרס לשמור את רמת המחירים גבוהה".

"BE": נחשף המיתוג החדש של רשת ניו-פארם בעידן שופרסל

שני מוזס וענת ביין-לובוביץ', גלובס
 אוקטובר 2018
"עדות לעוצמת המותג של סופר-פארם ביחס לניו-פארם היא העובדה שמצאנו במודל ביקושים: השלט של סופר-פארם שווה 600 אלף שקל לעומת ניו-פארם, בתוספת פדיון חודשי, גם כשהוא ניצב בדיוק באותו המיקום".

חגי תשרי חלשים לרשתות האופנה והקניונים: ירידה של 7% במכירות

שני מוזס, גלובס
 אוקטובר 2018
"במדינה שבה יש גידול של 2% באוכלוסייה, כשההוצאה הפרטית גדלה בין 2% ל-5% בשנים האחרונות, היינו מצפים לגידול במכירות בקניונים של בין 5% ל-7%. אנחנו לא רואים גידול גם אצל קבוצות הגדולות עם הקניונים הטובים בישראל, וזה אומר שהמצב לא מזהיר".

שופרסל נגד סופר פארם: קרב המיליארדים יוצא לדרך

הדר קנה, דה מרקר
 אוקטובר 2018
אחרי הכישלון בריסון המחירים בשוק הפארם, שופרסל וסופר־פארם נכנסות לתחרות ראש בראש

"קיבלנו מתנה קטנה לחגים ונשלם עליה ביוקר אחרי החגים"

הדר קנה, דה מרקר
 ספטמבר 2018
"בתקופה האחרונה החלו לדבר על יוקר המוצרים והרשתות כבר הצהירו שעליית המחירים תהיה אחרי החגים. כלומר, בתקופת ביניים, כדי שלא נתעצבן עליהן, הן מייצרות תחושה שהמחירים לא עלו ואולי אף ירדו במעט - אבל בממוצע אנחנו נשלם יותר על מזון ב–2018 לעומת 2017. בעצם הרשתות נתנו לנו מתנת חג צנועה, שנשלם עליה אחרי החגים".

"פעם היו נוסעים לקניות בתל אביב, היום נוסעים לאשדוד"

שני מוזס, גלובס
 ספטמבר 2018
לדברי תמיר בן שחר, ממשרד הייעוץ צ'מנסקי בן שחר: "מי שמנצח היום הוא המתחם הפתוח והגדול ולא הקטן והעתיק. מי שגדול יכול לשנות את התמהיל שלו ולהמשיך להיות שחקן משמעותי"

"הרשתות רוצות להרוויח יותר כסף": שוב - קפיצת מחירים לפני החג

ליאור ורוצלבסקי, חדשות ערוץ 10
 ספטמבר 2018
"הרשתות הקמעונאיות מכוונות את סלי המחירים שלהן ואת המיצוב התחרותי שלהן בדיוק לפני תקופת החגים", מסביר תמיר בן שחר מ"צ'מנסקי בן שחר ושות' - ייעוץ שיווקי", "זאת, על מנת לגרום ללקוחות להאמין להן ולהגיע אליהן".

מה עומד מאחורי עליות המחירים בשוק המזון?

שני מוזס, גלובס
 אוגוסט 2018
לרשתות השיווק נוח יותר הפעם לבצע את ההתייקרויות, כי הן כבר זהירות יותר ומקפידות להפנות את האש ישירות אל הספקיות, כך ש"האצבע המאשימה לא תופנה אליהם", אומר תמיר בן שחר ממשרד הייעוץ צ'מנסקי בן שחר. "הן לא מסוגלות לקחת עוד פעם על עצמן ולהקטין את המרווחים שלהן, והן לא צריכות להתחבא, כי הספקים האלה הצהירו על העלאת המחירים".
הצג מאמרים
לפי שנה
חפש מאמרים טכניים
מילות מפתח
נושא
תאריך
   
זכויות שמורות  © צ'מנסקי בן שחר ושות'. נבנה ע"י כתום בניית אתרים